Nauki pedagogiczne zgromadziły dostateczną ilość argumentów świadczących o tym, iż instytucje edukacji przedszkolnej w zasadniczym stopniu wyznaczają kariery edukacyjne swoich podopiecznych a tym samym przesądzając o ich sukcesie życiowym w społeczeństwie i państwie doceniającym wysokie kompetencje obywateli i ich podmiotową kreatywność.
Rodzic (e) troszczący się o swoje dzieci nie mogą i nie powinni lekceważyć dobra jakie oferuje im ta instytucja, zwłaszcza gdy jest prowadzona przez mądrych, doświadczonych i odpowiedzialnych pedagogów.
„Kinder’ki” – przedszkole na „Przełęczy” z tych względów jest ofertą ze wszech miar godną polecenia. Dysponuje ono odpowiednią infrastrukturą, konkurencyjną ofertą programową a nade wszystko niezawodną, troskliwą, starannie dobraną, merytorycznie i metodycznie dobrze przygotowaną i sprawdzoną kadrą nauczycielek.
Trudno nie dostrzec życiowej szansy w takiej ofercie będąc rodzicem dzieci w wieku przedszkolnym.
Prof. dr hab. pedagogiki Jerzy Modrzewski